Odcinek 10: Polska Muzyka!

Lektor: Ostatni odcinek przyniósł wiele wspomnień i wzruszeń. Turniejowa samba Moniki i Adriana, przepiękny walc wiedeński wszystkich par, a na koniec występ Natalii Kukulskiej. To wszystko za sprawą przebojów Anny Jatnar. Niestety ten odcinek nie był szczęśliwy dla Anny Starmach i Czarka Olszewskiego, którzy zatańczyli swoją ostatnią cha-che na naszym parkiecie. A dziś, już tylko 5 par będzie walczyło o przetrwanie i państwa głosy. Kto straci szanse na ćwierćfinał, a kto ją zachowa? O tym przekonamy się już niedługo.


Na żywo ze studia TV 5!
STAR DANCE SHOW!

Przed państwem
NATASZA URBAŃSKA I FILIP BOBEK!

Natasza: Dobry wieczór państwu!
Filip: Dobry wieczór!
Natasza: Dzisiaj bardzo spokojny dzień, dzień zaduszny. U Nas dzisiaj zapewne spokoju nie bedzie.
Filip: A to za sprawą polskiej muzyki, do której zatańczą nasze gwiazdy!
Natasza: A zatańczą dzisiaj po dwa tańce konkursowe, jeden nowy i drugi powtórzony, który tańczyli już wcześniej.
Filip: Czeka nas mnóstwo pozytywnych emocji i dużo, dużo zabawy! Nie możecie tego przegapić.
Natasza: A więc nie trzymajmy ich dłużej w nerwach za kulisami i zaprośmy ich na parkiet.
Filip: Panie i panowie, oto gwiazdy dzisiejszego wieczoru! 

podkład: "Testosteron"
Para numer 1 to aktor, gwiazda serialu "Na Wspólnej" Michał Tomala i jego partnerka Nina Tyrka!
Para numer 4 to doradczyni ezoteryczna KosmicaTV Aleksandra Iwańska i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para numer 6 to trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej partner Piotr Tyrka!
Para numer 8 to modelka i kucharka Monika Brochacka-Goździalska i jej partner Adrian Wilczko!
Para numer 13 to aktor Łukasz Musiał i jego partnerka Izabela Janachowska!

Natasza: Ależ oni są piękni i zjawiskowi!
Filip: Tak! Masz rację Natasza, jak zwykle piękni i gotowi do zaprezentowania pięknego tańca.
Natasza: Pięknych tańców, które zostaną ocenione przez nasze jury.
Filip: Jury w składzie: Iwona Pavlović, Łukasz Mikołajczyk, Katarzyna Pakosińska oraz Agustin Egurrola!
Natasza: To również oni zadecydują o tym, którą z par dziś pożegnamy.
Filip: To co Natasza? Zaczynamy? Tydzień temu jurorzy nie mogli się oprzeć ich wspaniałej sambie.
Natasza: Iwona Pavlović powiedziała, że samba była wykonana na poziomie turniejowym. Jak sama Monika zareagowała na te komplementy?

Para nr 8: Monika Brochacka-Goździalska i Adrian Wilczko!
Monika: Słyszałam w tym programie już wiele komplementów. Przede wszystkim od jurora Łukasza. Ale usłyszeć od Iwony Pavlović, że tańczę jak zawodowa tancerka na turnieju, to jest już zaszczyt. Chcę tańczyć jak najlepiej i chcemy z Adrianem wyróżniać się od innych par tą techniką tańca, ale nie aż tak aby być jakąś poza wszystkim. Powiem jeszcze raz: Dziękuję ale nie zasłużyłam sobie na te słowa.

Jive'a zatańczy para numer 8!
Monika Brochacka-Goździalska i Adrian Wilczko

Filip: Kolorowy jive na początek. Monika, ktoś Cię pokochał?
Monika: Mnie pokochał już dobrych kilka lat temu, pan który siedzi tam na widowni z dziećmi. Kocham Cię mężu!
Filip: Pozdrawiamy męża Moniki, a Ty Adrian?
Adrian: No ja też mam dziewczynę od kilku dobrych lat, pozdrawiam ją!
Filip: Dobrze, a czy jurorzy będą do pokochania po opiniach? Agustin?

Agustin: Monika, jive jest trudnym tańcem. Ale nie dla Ciebie. Od początku do końca, tańczyłaś tak, jakbyś znała ten taniec od dobrych lat. Słuchaj Monika, pierwszy raz w tej edycji widzę jak bawisz się tańcem latynoskim, czujesz ten klimat. Byłaś lekka, byłaś zwinna, tańczyłaś w rytmie! A na dodatek z uśmiechem na twarzy. Brawo!
Filip: No właśnie, tego chciałem usłyszeć. Kasiu?
Katarzyna: Kochani, jak ja się cieszę, że zatańczyliście do tej piosenki, uwielbiam ją. Ta błyszcząco niebieska Twoja sukienka, Adrian w różowej koszulce i zielonych spodniach. Uśmiech. zabawa, jive... No czego tu chcieć więcej. Jestem pod ogromnym wrażeniem, brawo!

Monika: Bardzo dziekuję!
Adrian: Pięknie dziękujemy!
Filip: Gratuluję Wam! Biegnijcie do Nataszy.

- - -

Natasza: Monika, większość tańców już zatańczyłaś, świetnie zatańczyłaś. Czy jeszcze jest jakiś, który byś chciała zatańczyć?
Monika: Hm... No jeszcze rumba mnie czeka. Bardzo się na nią cieszę. Będę mogła pokazać jaka jestem naprawdę. 
Natasza: No tak, rumba, taniec kobiety. Adrian, a który z tańców które wykonaliście chętnie byś powtórzył z Moniką?
Adrian: Oj, dużo ich było. Ale chyba tango najlepiej mi się tango z Monią tańczyło.
Natasza: Miejmy nadzieję, że traficie do finału i zatańczycie swoje ulubione tańce. A teraz, prosimy o oceny jury.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Łukasz Mikołajczyk: [ 10 ]
Katarzyna Pakosińska: [ 10 ]
Agustin Egurrola: [ 9 ]

Suma: [ 38 pkt.! ]

Natasza: Świetny wynik, 38 punktów, gratulacje.
Monika: Jest super, dziękujemy i prosimy o mnóstwo głosów.
Adrian: Tak, tak, głosujcie na nas.
Natasza: Głosujcie, głosujcie. A my widzimy się po krótkiej przerwie. Zostańcie z nami!

- - [ R E K L A M A ] - - 

Filip: Na żywo, ze studia TV 5, oglądają państwo program "Star Dance Show". Co zmieniło się w życiu Łukasza Musiała podczas udziału w programie? Zobaczcie sami!

Para nr 13: Łukasz Musiał i Izabela Janachowska.
Łukasz: Te dwa miesiące emocji, trzy miesiące ciężkich treningów, pracy nad choreografiami, zmieniło nie tylko mój dzień, ale także mnie od środka, inaczej organizuje swoje życie, poznałem wiele partii swojego ciała, o których nie miałem pojęcia, wiem że mam biodra. Jednak najważniejsze jest to, że z radością podchodzę do życia i częściej się uśmiecham.

Walca angielskiego zatańczy para numer 13!
Łukasz Musiał i Izabela Janachowska
Muzyka: "Windą do nieba" 

Filip: Ależ to był walc. Walc prowadzący do nieba.
Łukasz: Piękna jest ta piosenka.
Izabela: Byłam panną młodą. Pierwszy raz hi hi.
Filip: Iza panną młodą, Łukasz tym pięknym panem. Iwona, prosimy.

Iwona: Łukasz, ja jestem dziś po raz kolejny jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego tańca. To, że Ty tańczysz świetnie technicznie, wiemy już od początku tej edycji, ale dziś włożyłeś już całego z siebie w taniec. Włożyliście ten punkcik gry aktorskiej, na który czekałam. Piękny, czysty technicznie walc angielski innymi słowy majstersztyk taneczno aktorski, brawo!
Filip: Coś czuję po uśmiechu Łukasza, że też pochwali.
Łukasz: Dobrze widzisz Filip. Łukasz, jestem pozytywnie zaskoczony. Zatańczyliście walca, do jednej z niewielu polskich piosenek, które wręcz aż uwielbiam i mam w sercu. Bardzo mi się podobało, a najbardziej Twoja sylwetka, którą się zachwycam od dawna. Słuchajcie, chciałbym aby Łukasz był materiałem szkoleniowym sylwetki w standardzie. Brawo!

Łukasz: Ojej, dzięki Ci bardzo Łukasz!
Izabela: Dziękujemy.
Filip: Ja popieram Łukasza, opatentujcie to! Kochani, biegnijcie do Nataszy.

- - -

Natasza: Łukasz, no chyba pierwszy raz to się zdarza w przeciągu dziesięciu edycji, że jurorzy mają gwiazdę za materiał szkoleniowy. Jak się z tym czujesz?
Łukasz: Oj. Po pierwsze to powiem, że nie zasłużyłem sobie na takie słowa. A po drugie jest mi niezmiernie miło, że moja i Izy ciężka praca jest tak doceniana.
Natasza: Iza, jak to jest być panną młodą?
Izabela: Och super! Biała suknia, przepiękna. Welon. Łukasz we fraku i cylindrze, taki ślub z marzeń.
Natasza: Mieliśmy pierwszy ślub w programie. Wszystkiego najlepszego młodej parze. A teraz zobaczmy jaki toast wniosą za Was jurorzy.

Iwona Pavlović: [ 10 ]
Łukasz Mikołajczyk: [ 10 ]
Katarzyna Pakosińska: [ 10 ]
Agustin Egurrola: [ 10 ]

Suma: [ 40 pkt.! ]

Łukasz: Ah ha ha ha! Nie no! Dziękujeeeeeemy!
Izabela: Bardzo, bardzo dziękujemy!
Natasza: Radość Łukasza i Izy nie ma granic. A wy już teraz, głosujcie na nich!

- - -

Filip: Jesteśmy z państwem już dziesięć tygodni, w których jest masa wspomnień naszych gwiazd. Co najbardziej wspomina Ola Iwańska?

Para nr 4: Aleksandra Iwańska i Przemysław Juszkiewicz. 
 Ola: Ciężko jest powiedzieć o takim jedynym przeżyciu z tego programu, ponieważ jest ich tak naprawdę mnóstwo. Jednak chyba najbardziej zapadną mi w pamięci te cztery dziesiątki za walca wiedeńskiego do muzyki "Trędowatej". Piękna czerwona sukienka, te naszycia, jakbym miała skrzydła. No i chyba ta dwójka od Agustina za American Smooth. Ale dla mnie tak naprawdę to cały program jest mega przygodą i cieszę się, że w nim jestem.

Sambę zatańczy para numer 4!
Aleksandra Iwańska i Przemysław Juszkiewicz
Muzyka: "Śpij kochanie, śpij" 

Filip: Ależ samba, Olu! Wyglądasz pięknie.
Aleksandra: A bardzo Ci dziękuję Filipie, miło mi!
Filip: Ja jestem pod wrażeniem. A Kasia Pakosińska? Prosimy bardzo.

Katarzyna: Olu, pięknie... Wyglądałaś jak taka rasowa tancerka, no tańca brzucha. A potem Przemek wstał z tych dymów i poszliście w piękną, pełną energii sambę. To co mi najbardziej się podobało, to to, że tańczyłaś cała, muzyka była w Tobie przez cały taniec. Gratuluję!
Filip: No, no, czy Agustin podzieli zdanie Kasi?
Agustin: Dzisiaj tak. Słuchajcie, zobaczyliśmy tutaj coś, czego tak naprawdę w tym programie jeszcze nie było. Para taneczna się uzupełniała, innymi słowy byli 100% jednością na parkiecie, bo często zdarza się, że tancerze tańczą tak jakby obok siebie, wy tańczyliście razem, równo, w muzyce a na dodatek ze wspaniałą techniką. Brawo Przemek za choreografię!

Przemek: Bardzo dziękuję!
Aleksandra: Dziękujemy bardzo.
Filip: Coś czuję dobre oceny. Kochani, lećcie do Nataszy.

- - -

Natasza: Olu, to tak naprawdę pierwszy łaciński taniec. Jak Ci się tańczyło dzisiaj tę sambę?
Aleksandra: Bardzo dobrze. Lubię ten taniec. Z resztą jak już kiedyś mówiłam ja lubię każdy taniec. A samba jest taka wesoła, energiczna.
Natasza: Przemek, jaki taniec tańczycie jako drugi? Będzie jakaś niespodzianka?
Przemek: Tak, tańczymy tango. I mamy dla widzów pewną niespodziankę. Ale nie chcę na razie o tym mówić, poczekajmy.
Natasza: A więc z nutką tajemnicy czekamy na tango. A teraz prosimy o oceny.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Łukasz Mikołajczyk: [ 10 ]
Katarzyna Pakosińska: [ 10 ]
Agustin Egurrola: [ 9 ]

Suma: [ 37 pkt.! ]

Natasza: Ta ósemka od Iwony trochę psuje. Ale gratuluję Wam 37 punktów.
Aleksandra: Jest super. Jeszcze mamy drugi taniec, nadrobimy.
Przemek: Oczywiście.
Natasza: A więc głosujcie na nich już teraz. A my czekamy na kolejną parę.

- - -

Filip: Tak naprawdę wiele gwiazd w naszym programie nie ma dobrych myśli przed walcem wiedeńskim. Ewa Chodakowska natomiast, nie może się doczekać tego tańca.

Para nr 6: Ewa Chodakowska i Piotr Tyrka.
Ewa: Jeszcze na żaden taniec się tak nie cieszyłam jak na walc wiedeński. Kiedy oglądałam wcześniej inne pary i jak tańczyliśmy go wspólnie w zeszłym tygodniu nie mogłam się doczekać aż zatańczymy go z Piotrkiem. Walc jest najpiękniejszym tańcem dla mnie, jest taki dystyngowany. Mam nadzieję, że z tą piękną muzyką zatańczę go tak jak sobie to wymarzyłam.

Walca wiedeńskiego zatańczy para numer 6!
Ewa Chodakowska i Piotr Tyrka
Muzyka: "Dmuchawce, latawce, wiatr"

Filip: Ewa i Piotrek! Ewuniu, ale pięknie tańczyłaś.
Ewa: Kocham ten taniec. Dziś wiem, że jest on moim ulubionym.
Filip: Tak. Dobrze. Posłuchajmy jak podobało się Łukaszowi.

Łukasz: Ewuniu, cóż ja mogę Ci rzec. Przepięknie zatańczyłaś. Tak leciutko, zwinnie. Czułem powiew takiego chłodnego, letniego wiaterku. A co najpiękniejsze to ta Wasza lekkość, której jeszcze w walcu nie widziałem, byliście tacy jak w piosence. Gratuluję najlepszego tańca! Brawo!
Filip: Pięknie powiedziane. Iwonka?
Iwona: Iwonka, ojej, Filip pierwszy raz tak do mnie mówisz. Ewuniu, co Łukasz wszystko powiedział. Ja przytaknę tym słowom. Ale powiem jeszcze, że takiego frekerle to jeszcze nikt w tym programie nie wykonał jak Ty! Pięknie!

Ewa: Dziękujemy, bardzo dziękujemy.
Piotr: Dzięki.
Filip: Kochani, gratuluję Wam. I zapraszam do Nataszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz