Odcinek 2: Rumba i Quickstep!

Lektor: Tydzień temu, w tanecznie szranki ruszyli panowie. Każdy z nich zaprezentował się w swoich debiutanckich tańcach. Zobaczyliśmy także pierwsze dziesiątki. Najlepsi okazali się Łukasz i Janja, jednak na koniec okazało się, że zdania widzów nie muszą być takie same jak jurorów. A dziś na naszym parkiecie zadebiutują panie! Która z nich będzie najlepsza, a która zatańczy swój pierwszy a zarazem ostatni taniec? O tym przekonamy się już niedługo!


Ze studia TV 5!
Na żywo - STAR DANCE SHOW!

Przed państwem - 
Grupa VOLT w choreografii Agustina Egurroli!

Przed państwem
Natasza Urbańska i Filip Bobek!

Natasza: Dobry wieczór państwu!
Filip: Dobry wieczór!
Natasza: Porywającym występem dzisiejszy odcinek otworzyła Grupa Volt w choreografii naszego wspaniałego jurora Agustina Egurroli!
Filip: Wielkie brawa!
Natasza: Drodzy państwo, nasz juror - Łukasz Mikołajczyk, bardzo zachorował i trafił dziś do szpitala. Jednak jest z nami, ogląda nas i trzyma za nas kciuki.
Filip: Zgodnie z życzeniem Łukasza jego miejsce dziś zastąpi Tomasz Ciachorowski, finalista 9. edycji programu.
Natasza: Łukaszowi życzymy szybkiego powrotu do zdrowia. Miejmy nadzieję, że lekarze spełnią swoje zadanie.
Filip: Tak, wszystkiego dobrego! A i mamy nadzieję, że Tomek spełni swoją rolę dzisiaj należyście.
Natasza: Dokładnie. A dziś na parkiecie zadebiutują nasze panie.
Filip: Zatańczą dla nas quickstepa i rumbę.
Natasza: Panowie zatańczą dla nas nieoceniane show - swing!
Filip: A więc na pewno będzie się dużo działo! I ja proponuję aby już zaprosić nasze pary na parkiet.
Natasza: Przed państwem gwiazdy 10. edycji Star Dance Show!

podkład: "On the Floor"
Para numer 1 to aktor, gwiazda serialu TVN "Na Wspólnej" Michał Tomala i jego partnerka Nina Tyrka!
Para numer 2 to aktorka Bożena Dykiel i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 3 to wokalista Filip Rychcik i jego partnerka Katarzyna Krupa!
Para numer 4 to wróżka telewizji Kosmica TV Aleksandra Iwańska i jej partner Przemysław Juszkiewicz!
Para numer 5 to wróżbita telewizji Kosmica TV Adrian Tarocista i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 6 to trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej partner Piotr Tyrka!
Para numer 7 to model i gwiazda reality show "Big Brother 3" Łukasz Wiewiórski i jego partnerka Janja Lesar!
Para numer 8 to modelka i kucharka Monika Brochacka-Goździalska i jej partner Adrian Wilczko!
Para numer 9 to wokalista Paweł Sałdan i jego partnerka Paulina Biernat!
Para numer 10 to aktorka i jurorka 13. edycji "Tańca z Gwiazdami" Jolanta Fraszyńska i jej partner Łukasz Dzwoniarski!
Para numer 12 to kucharka i jurorka "MasterChef" Anna Starmach i jej partner Cezary Olszewski!
Para numer 13 to aktor Łukasz Musiał i jego partnerka Izabela Janachowska!
Para numer 14 to piosenkarka Monika Niedek i jej partner Stefano Terrazzino!

Filip: 13 par, 10. edycji "Star Dance Show"! Wielkie brawa! Pięknie wyglądają, prawda Nataszo?
Natasza: Pięknie? To mało powiedziane. Wręcz zjawiskowo.
Filip: No tak, masz rację.
Natasza: Są z nami również juroży.
Filip: Jak już mówiliśmy, Łukasza Mikołajczyka zastąpi Tomasz Ciachorowski. A oto cały skład.
Natasza: Iwona Pavlović, Tomasz Ciachorowski, Katarzyna Pakosińska i Agustin Egurrola!
Filip: To również oni zadecydują, którą z par będziemy musieli dziś pożegnać.
Natasza: No, może nie mówmy na razie o tym.
Filip: Pora na pierwszą parę!
Natasza: Jak sama mówi. Bawić można się w każdym wieku. Nie ważne czy ma się tyle czy tyle lat. Tym razem przyszła pora na zatańczenie w naszym programie.
Para nr 2: Bożena Dykiel i Rafał Maserak.
 Aktorka teatralna i filmowa. Najbardziej znana z roli Marii Zięby w "Na Wspólnej" - Bożena Dykiel!
Bożena: Mam te 65 lat. I co? To znaczy, że nie wolno mi tańczyć? A właśnie, że wolno! Bardzo bym chciała przez ten program pokazać wszystkim, tym wcześniej urodzonym paniom, dziewczyny, ja Bożena Dykiel, mówię Wam, wstawajcie z kanapy i tańczcie! Ja zatańczę, i może jakoś mi to wyjdzie.
Jak się tańczy Bożenie pokaże mistrz tańca - Rafał Maserak!
Rafał: No nie mam łatwego zadania przyznam. Bożena nie jest jakąś tam nastolatką aby się wygiąć, zrobić szpagat. Ale ważne, że chce. Chce sie ruszać, chce nauczyć się kroków. Dla mnie to jest najważniejsze.
Anna Guzik: Bożenko, od lat pracujemy na planie serialu "Na Wspólnej". Jesteś bardzo wesołą osobą, niesiesz energię, bez względu ile masz w metryce. Trzymam kciuki i wierzę, że sobie fantastycznie poradzisz!

Rumbę zatańczy para numer 2!
Bożena Dykiel i Rafał Maserak
Muzyka: "Diamonds are Forever"
  
Filip: No pięknie! Bożena i Rafał, zapraszam do mnie. I jak?
Bożena: Ciężko było. Fryzura mi się rozwaliła. Ale co tam! Cieszę się, że zatańczyłam.   
Rafał: Bożenka super zatańczyła! Jestem dumny z Ciebie. 

Filip: No proszę! Jestem ciekaw co powiedzą jurorzy. Zacznijmy od Iwony.
Iwona: Bożeno, nie wiem jak mam ocenić Twój taniec. Bo według mnie emocji tutaj było tak malutko, że na rumbę to się nie kwalifikuje. A z drugiej strony, ciężko mi jest sobie wyobrazić tak jakoś Ciebie przytulającą się do Rafała. Ale ocenię Cię ze strony technicznej, która wyszła naprawdę fajnie. Dobrze wykonane figury, tam mała wpadka była przy jednej z trudnych figur. Ale ogólnie jestem pod wrażeniem.
Filip: No proszę. Dobrze, Tomku? Co powiesz o tym tańcu?
Tomasz: Słuchajcie, Łukasz mnie prosił abym nie był dziś srogi, bo to odcinek pań. Dobrze, nie będę srogi. Pani Bożeno, mi się podobało. Wasza rumba była taka przyjacielska, jak pani powiedziała. To mi wystarcza aby wystawić dobrą ocenę, bo zatańczyła pani naprawdę bardzo fajnie. Gratuluję!
Bożena: Jestem pod wrażeniem! Bardzo dziękuję.
Rafał: Dziękujemy.
Filip: No, a teraz zapraszam Was do Nataszy.  

- - -
 
Natasza: Bożenko, powiedz. Jest jakiś taniec, który najbardziej chciałabyś zatańczyć?
Bożena: A nie wiem. Z tego co słyszałam, na koniec jest jakiś dowolny taniec, to chyba to najlepsze by było, no nie?
Natasza: Czyli szykujecie się już na finał tak?  
Rafał: Jeśli będzie tylko taka możliwość , to chętnie w nim wystąpimy.
Natasza: Dobrze, popatrzmy teraz na oceny sędziów za waszą dzisiejszą rumbę.
Iwona Pavlović: 5!
Tomasz Ciachorowski: 8!
Katarzyna Pakosińska: 8!
Agustin Egurrola: 6!

Suma punktów: 27 punktów!
 
Bożena: No co! Super! 27 punktów? Pięknie!
Rafał: Tak, super! Ja przyznam, że się nie spodziewałem. Bardzo dziękujemy.
Natasza: Gratulacje! A państwo niech już głosują. A my widzimy się już po przerwie.
- - [ R E K L A M A ] - -

Filip: Na żywo, ze studia TVN - Star Dance Show! Na co dzień pomaga ludziom. W Kosmica TV jest zawsze piękna i uśmiechnięta. Czy młoda wróżka poradzi sobie na parkiecie?

Para nr 4: Aleksandra Iwańska i Przemysław Juszkiewicz. 
Zawsze uśmiechnięta i pałająca energią wróżka Kosmica TV - Aleksandra Iwańska!
Ola: Nie spodziewałam się, że będę mogła wystąpić w takim programie. Ale kiedy przemyślałam wszystko i doszłam do wniosku, że to może być fajna przygoda. Taniec uwielbiam, zawsze był częścią mnie, myślę, że jakoś to przetrwam.
Partnerem Oli będzie mistrz tańca a także model - Przemysław Juszkiewicz!
Przemek: Największą zaletą Oli jest przepiękny uśmiech. Nie ma chwili aby się nie uśmiechała. Jest w niej mnóstwo energii i także ogromny potencjał taneczny. Mam nadzieję, że go pokarzemy.
Agnieszka Drohomirecka: Ola, no i co? Super, że tańczysz! Jesteś bardzo fajną dziewczyną, uśmiechniętą i pełną pozytywnej energii. Wierzę, że swoim uśmiechem zdobędziesz sympatię jurorów i widzów, trzymam mocno kciuki!

Quickstep'a zatańczy para numer 4!
Aleksandra Iwańska i Przemysław Juszkiewicz 
 Muzyka: "Sparkling Diamonds"

Filip: No, no, no. Ale to był taniec. Olu, jesteś zadowolona z występu?
Ola: Pewnie, że tak! Nie pomyliłam się i w ogóle.
Przemek: Ja jestem pod wrażeniem. Nawet na próbie generalnej nie było tak dobrze. 
Filip: No, Przemek... Serio? Zapytajmy jurorów. Kasia?

Katarzyna: Ależ to był taniec! Słuchajcie, tak Was oglądałam i oglądałam. I nie mogłam się napatrzeć, że tańczycie tak pięknie i tak równo. A co jeszcze zauważyłam to Waszą radość, taką radość z tego, że tańczycie. Uśmiechaliście się, bawiliście. To była po prostu energia, taniec i wspaniałe show dla mnie! Gratuluję Olu.
Filip: Kasi się podobało, wiedziałem. A Agustin co powie?
Agustin: Ola, czekałem aż zatańczysz dzisiaj quickstep'a. W salsie tydzień temu zauważyłem u Ciebie potencjał taneczny. Ale nie chciałem nic mówić. I powiem, że się nie zawiodłem. Powiem inaczej, Ola, możesz być pięknym czarnym koniem tej edycji. Przemek, ułożyłeś typowo, turniejową choreografię quickstep'a, a Ola poradziła sobie z nią perfekcyjnie, bez żadnych wpadek! Brawo!

Ola: Och jej! Dziękuję bardzo! Naprawdę, dziękuje!
Przemek: Dziękujemy bardzo!
Filip: No kochani! Pięknie. Biegnijcie proszę już do Nataszy.

- - -

Natasza: Przemek, powiedz. Jaka jest naprawdę Ola? Jest taka jak w Kosmica czy zdecydowanie inna?
Przemek: Zdecydowanie inna. Ola prywatnie jest bardzo miłą i przyjacielską dziewczyną. I uśmiechniętą przede wszystkim. Cieszę się, że mogę z nią współpracować.
Natasza: No, Ola, teraz powiedz Ty. Jaki jest Przemek?
Ola: Jaki jest Przemek? Jest wymagający, ale to chyba dobrze, bo możemy coś wyciągnąć z naszego tańca. Co jeszcze? Jest przeuroczy! Uśmiechnięty, miły. Lubię go.
Przemek: O jejku, dziękuję!
Natasza: Pięknie o sobie mówią. A teraz zerknijmy jakie oceny dostaniecie od jury. 

Iwona Pavlović: 8!
Tomasz Ciachorowski: 9!
Katarzyna Pakosińska: 10!
Agustin Egurrola: 8!

Suma punktów: 35 punktów!
 
Ola: O jejku! Naprawdę? Dziękuję bardzo! Nie wierzę nadal hehe.
Przemek: Pięknie dziękujemy.
Natasza: Pięknie jurorzy ocenili. Gratuluję Wam! A państwa namawiam do głosowania.

- - -
Filip: Dzięki niej schudły miliony Polek. W naszym programie również się chudnie. Ja się boję jak ona będzie wyglądać, jak dojdzie do finału.
Para nr 6: Ewa Chodakowska i Piotr Tyrka.
 
Najlepsza trenerka fitness ostatniego sezony w Polsce - Ewa Chodakowska!
Ewa: Taniec jest czymś naprawdę pięknym. Można w nim wyrazić swoje emocje, piękno, ruch ciała. A ja to bardzo lubię. Lubię się ruszać. A dzięki temu programowi poznam to piękno, oraz magię tańca.
Partnerem Ewy będzie półfinalista ostatniej edycji, mistrz tańca - Piotr Tyrka.
Piotrek: U Ewy lubię to, że jest bardzo rytmiczna i chętna do pracy. Najlepiej wychodzą jej trudne partie, te łatwiejsze sprawiają jej problem. Ale wierzę, że się rozkręci.
Weronika Marczuk: Ewuniu, jestem dumna z Ciebie, że wzięłaś udział w tm programie. Mam nadzieję, że pokażesz wszystkim na co Cię stać. Trzymam kciuki!

Rumbę zatańczy para numer 6!
Ewa Chodakowska i Piotr Tyrka
Muzyka: "Crush" 

Filip: Ewa, chyba przywiozłaś ze sobą autokar fanów co?
Ewa: Nie, to oni samy przyjechali. Dziękuję!
Filip: Piękną rumbę zatańczyliście, jestem pod wrażeniem. Iwona Pavlović.

Iwona: Ewo, podobało mi się. Aczkolwiek, mam jakieś zastrzeżenia. Nie widziałam tej rumby w oczach Twoich. Technicznie było świetnie. Dużo ruchu, mnóstwo figur, które urozmaiciły występ. No ale dla mnie brakło tych emocji, było tak jakby sztucznie. Musisz popracować tylko nad wyrażaniem emocji podczas tańca, a naprawdę będzie fajnie, bo talent do tańca jest.
Filip: Nauczą się, nauczą. Tomek?
Tomasz: Ewa, czekałem aż zatańczysz, bo byłem ciekaw co pokażesz na parkiecie. I pokazałaś bardzo dużo. Jesteś niesamowicie wygimnastykowana, z racji zawodu. Ale tak naprawdę zatańczyliście wspaniale, wręcz perfekcyjnie! Rumba jest tańcem ekspresji i tak było. Gratuluję!

Ewa: Dziękuję bardzo!
Piotrek: Dzięki!
Filip: No i pięknie. Dziękuję wam bardzo! Biegnijcie do Nataszy. 

- - -

Natasza: Ewa, powiedz. Jak się czujesz w nowej dla siebie dziedzinie ruchu?
Ewa: Bardzo dobrze się czuję. Taniec bardzo lubię. Więc nie mam problemu z jakimś strachem, że nie dam rady. A nad tymi emocjami popracujemy. Obiecuję.
Natasza: Piotrek, powiedz, czy Ewa i Ciebie trenuje jak widzieliśmy w materiale?
Piotrek: Oj tak! Widziałem, że mnie obserwuje, nie wiedziałem o co chodzi. Wtedy podeszła, podniosła mi koszulkę i powiedziała... Tego brzuszka się pozbędziesz. I co? Muszę.
Natasza: Piotrek, nie wyglądasz najgorzej. Ale co, ćwiczenia dla zdrowia. Jurorzy, prosimy o oceny. 

 Iwona Pavlović: 7!
Tomasz Ciachorowski: 9!
Katarzyna Pakosińska: 9!
Agustin Egurrola: 7!

Suma punktów: 32 punkty!

Natasza: Tak krytykowała Iwona, za brak emocji, a tu 34 punkty. Brawo!
Ewa: Dziękujemy bardzo! I przy okazji proszę o głosy.
Piotrek: Tak, prosimy, głosujcie na nas!
Natasza: Będą głosować! Na pewno! Dziękuję Wam. A my widzimy się po przerwie. Tuż po niej na naszym parkiecie zobaczymy między innymi Monikę Brochacką - Goździalską czy Annę Starmach, zostańcie z nami!

- - [ R E K L A M A ] - -
 
Filip: Na żywo ze studia TV 5, oglądacie państwo "Star Dance Show"! A teraz przed nami występ gwiazdy, na której wszyscy czekają! Przyznam, że sam chętnie popatrzę na tak piękną kobietę.

Para nr 8: Monika Brochacka-Goździalska i Adrian Wilczko.
 Najpiękniejsza mężatka na świecie, polska modelka, która pracowała w Paryżu, kucharka - Monika Brochacka-Goździalska!
Monika: To, że tu jestem o czymś świadczy tak? Zobaczycie, pokaże teraz wszystkim jak się tańczy w tym programie! Jednak moim celem jest przede wszystkim zabawa!
Partnerem Moniki jest czterokrotny zwycięzca programu - Adrian Wilczko!
Adrian: Ciąży na mnie jakaś presja, że wygrałem już cztery edycję. Sam jestem w szoku. Ale boję, się że chyba z Moniką powtórzymy sukces. He he he.
Sasha Strunin: Monika, pokaż swoją naturalność, a tym na pewno wygrasz. Wiem, że czeka Cię mnóstwo pracy, bo sama tam tańczyłam. Jestem pewna, że będziesz najlepsza. Powodzenia, trzymam za Ciebie mocno kciuki kochana!

Quickstep'a zatańczy para numer 8!
Monika Brochacka-Goździalska i Adrian Wilczko
Muzyka: "Lemon Tree"

Filip: Monika, Adrian! Chodźcie tu do mnie. No co za występ. Brawo!
Monika: Bardzo dziękuję. Adrian, i jak?
Adrian: No ja jestem z Ciebie bardzo dumny. Super!
Filip: Hej! Monika, tu ja prowadzę, he he. Dobrze. Agustin, bardzo proszę.

Agustin: Drodzy widzowie! Przyszła pora na potwora. Monika, no co ja mogę powiedzieć. Tak zatańczyliście, że szczena mi opadła. Te dwie ściany, na początku i na końcu, typowo turniejowe ściany quickstep'a. Monika, ja chyba gdzieś pogrzebię w Twojej przeszłości, czy Ty tam nie tańczyłaś czasami. A jeśli nie, to gratuluję niebywałego talentu i partnera. Brawo!
Filip: Wow! Aż nie wiem co powiedzieć. Kasia?
Katarzyna: Och Moniko, co tu dużo mówić, nasz kochany Adrianek już cztery razy wygrał program. Czy teraz trafił na Ciebie i wygra po raz piąty? No cóż, jesteś bardzo utalentowaną dziewczyną i mam nadzieję, że jeszcze nie raz nam to udowodnisz. Brawo Monika, brawo!

Monika: Pięknie dziękuję!
Adrian: Dziękujemy bardzo serdecznie!
Filip: No, i tak więc zmykajcie do Nataszy. Dziękuję wam i ja.

- - -

Natasza: Monika, przyznaj się teraz. Tańczyłaś gdzieś wcześniej?
Monika: Absolutnie nie! O, tutaj stoi obok ten mój mistrz, dzięki któremu tak świetnie tańczę. I nie ma się co dziwić, że jest światowym rekordzistą, naprawdę świetnie uczy.
Natasza: Adrian, jak się z tym czujesz? Czy to ciąży na Tobie? 
Adrian: Bardzo. Nie wiem już czasami co mówić. No tak się stało. Ale przyznam, że kiedy pierwszy raz przyszedłem do tego programu, to nawet do głowy mi nie przyszło, że będę robił takie wyniki.
Natasza: Jak ktoś jest świetny to i skromny. Jurorzy, prosimy o oceny.

 Iwona Pavlović: 9!
Tomasz Ciachorowski: 10!
Katarzyna Pakosińska: 10!
Agustin Egurrola: 9!

Suma punktów: 38 punktów!

Natasza: No brawo! To jak na razie najwyzszy wynik! Gratuluję wam.
Monika: Dziękujemy bardzo!
Adrian: Tak, tak, dziękujemy! I prosimy o mnóstwo głosów.
Natasza: Głosujcie, głosujcie! Kochani, gratuluję Wam takiego wyniku.

- - -

Filip: Najpierw była panią doktor, potem śpiewała, ostatnio nawet była jurorką. Teraz to przyszła pora na to aby zatańczyła i została poddana ocenie.

Para nr 10: Jolanta Fraszyńska i Łukasz Dzwoniarski.
Aktorka filmowa i serialowa, jurorka 13. edycji "Tańca z Gwiazdami" - Jolanta Fraszyńska!
Jola: Zasiadając w jury bardzo zazdrościłam tańczącym parom, że mogą się uczyć, tańczyć, występować i przede wszystkim bawić się tańcem. Tak bardzo chciałam i ja. No i się udało! Bardzo chcę się nauczyć tańczyć i poczuć te emocje.
Partnerem Joli będzie debiutujący tancerz w programie - Łukasz Dzwoniarski!
Łukasz: Jola jest pilną uczennicą. Chce wykonać wszystko najlepiej i bardzo dokładnie. Jednak jest przezabawną osobą, możemy się pośmiać, powygłupiać, ale oczywiście z granicami rozsądku.
Kacper Kuszewski: Kochana, pamiętam jak mi zazdrościłaś, że mogę tańczyć. Teraz to ja zazdroszczę, że nie mogę jeszcze tańczyć. Mam nadzieję, że pokażesz tam swój talent, i tą mega energię, która Cię rozpiera. Trzymam kciuki!

Rumbę zatańczy para numer 10!
Jolanta Fraszyńska i Łukasz Dzwoniarski
Muzyka: "I Don't Wanna Lose You"

Filip: To chyba najgorętsza rumba dzisiejszego wieczoru! Jolu, i jak?
Jola: Fajnie, fajnie. Ale mam jakieś ale do siebie.
Filip: No, dobrze, teraz uważaj, Iwona Pavlović się wypowie.

Iwona: Witaj Jolu! Bardzo się cieszę, że tańczysz i że mogę na Ciebie popatrzeć. Wyglądasz przepięknie dzisiaj, Łukasz, od Ciebie to połowa widowni oczu nie mogła oderwać. Rozpięta koszula ah. Jolu, aczkolwiek co do tańca, to jestem zawiedziona. Byłaś taka trochę za bardzo rozluźniona,tak. Nie byłaś takim wampem, to wszystko było takie mdłe. Aczkolwiek technicznie nie mam zastrzeżeń. Wierzę, że będzie lepiej.
Filip: Tomku?
Tomasz: Co ja mogę powiedzieć? Jolu, no to był Twój debiut, więc mogło się coś nie udać, jednakże wierzę, że już w kolejnym odcinku będzie o niebo lepiej i pokażesz tak naprawdę na co Cię stać! Powodzenia.

Jola: Obiecuję. Dziękuję bardzo.
Łukasz: Dziękujemy!
Filip: Kochani, bardzo Wam dziękuję. Uciekajcie do Nataszy.

 - - -

Natasza: Jolu, powiedz. Jak się czułaś na parkiecie? Lepiej jest tańczyć czy być w jury?
Jola: Powiem Ci Natasza, że i to i to. Bardzo lubiłam być w jury, przyglądać się postępom gwiazd. A teraz mogę tańczyć, co teraz bardzo lubię.
Natasza: Łukasz, to Twój debiut w naszym programie. Jak Ci się podoba?
Łukasz: Super! Aczkolwiek miałem lekki stresik, bo tak naprawdę to mój pierwszy występ przed kamerami. Ale było okej.
Natasza: Pięknie zadebiutowałeś. Dobrze. Jurorzy, prosimy o oceny.

 Iwona Pavlović: 6!
Tomasz Ciachorowski: 8!
Katarzyna Pakosińska: 9!
Agustin Egurrola: 7!

Suma punktów: 30 punktów! 

Jola: No i super! Jest się z czego rozpędzać dalej. Obyśmy nie odpadli.
Natasza: Nie odpadniecie. Będą głosy, na pewno. Bardzo wam dziękuję kochani.
Łukasz: Dziękujemy.

- - -

Filip: W kuchni czuje się jak ryba w wodzie. Czy tak samo poczuje się na parkiecie? Miejmy nadzieję, że zgotuje nam świetny taniec.

Para nr 12: Anna Starmach i Cezary Olszewski.
  Jurorka programu "MasterChef". Prowadząca program "Pyszne 25" w TVN Style - Anna Starmach!
Ania: Postanowiłam wziąć udział w tym programie aby sprawdzić czy tak naprawdę coś potrafię. Jak tańczę, jak się ruszam. Po pierwszych treningach jestem zaskoczona, że coś umiem.
Z Anią zatańczy mistrz tańca - Cezary Olszewski!
Czarek: Ania jest bardzo fajna. Uśmiechnięta, miła. Bardzo fajnie nam się pracuje. Czuję u niej nutkę talentu do tańca. Wierzę, że go odkryjemy z tańca na taniec.
Magda Gessler: Ania, dobrze, że to Ciebie zaprosili a nie mnie z naszego jury. Jesteś zgrabna, lubiana, i na pewno będziesz super tancerką. Powodzenia!

Quickstep'a zatańczy para numer 12!
Anna Starmach i Cezary Olszewski
Muzyka: "Satellite"

Filip: Ale się czerwono zrobiło! Piękny taniec. Ania, jak tam?
Ania: Bardzo dziękuję, super!
Filip: Mi się podobało bardzo. Ale jesteśmy ciekawi co powiedzą jurorzy. Tomek?

Tomasz: Aniu, na parkiecie prezentujesz się pięknie. Masz bardzo ładną figurę. Co do tańca to również mi się bardzo podobało. Najbardziej to, że cieszyłaś się z tego zatańczysz. Cały czas uśmiechałaś się i bawiłaś tym występem. Mi się podobało, gratuluję!
Filip: Agustin?
Agustin: Ania, podczas salsy powiedziałem, że czekam na Twój taniec dzisiaj. Muszę powiedzieć, że jestem trochę zły na Ciebie, bo myślałem, że tu pokażesz taki taniec, że wystawię Ci dziesiątkę a było nieco słabiej niestety. Już mówię czemu. Po pierwsze sylwetka, za bardzo uwiesiłaś się na Czarku. Niestety brakło mi trochę swingu w tym tańcu, dużo skoczek, polek, a swingu mało. Słuchaj Ania, do roboty, bo ja nadal w Ciebie wierzę.

Ania: Będzie lepiej, na pewno. Obiecuję!
Czarek: Tak!
Filip: Bardzo Wam dziękuję i zapraszam do Nataszy.

- - -

Natasza: Aniu, powiedz mi. Czy już coś gotowałaś Czarkowi?
Ania: Gotować jako tak sama nie. Ale Czaruś nie mógł wytrzymać, że tańczy ze mną i zaprosił mnie do siebie i razem coś tam przyrządzaliśmy i przyznam, że dostałby ode mnie "fartucha", he he he.
Natasza: Czarek, dostałbyś fartucha, a Ty wręczyłbyś Ani Kryształową Kulę?
Czarek: No, oczywiście, że tak! Dla mnie była dziś świetna. oczywiście nie zgadam się z opinią sędziów, moja gwiazda była najlepsza!
Natasza: No właśnie! Dobrze, kochani, prosimy jury o oceny dla Was.

 Iwona Pavlović: 7!
Tomasz Ciachorowski: 9!
Katarzyna Pakosińska: 10!
Agustin Egurrola: 7!

Suma punktów: 33 punkty!
Ania: Super! Bardzo dziękujemy!
Czarek: I czekamy na Wasze głosy, jesteśmy dwunastką. Dzięki.
Natasza: Głosujcie, głosujcie. Dziękuję Wam.

- - -

Filip: Niegdyś była członkinią bardzo lubianego girlsbandu. Teraz stawia na karierę solową.Jak sama mówi, udział w programie był dla niej marzeniem.

Para nr 14: Monika Niedek i Stefano Terrazzino.
 Wokalistka byłego zespołu Queens, teraz wokalistka popowa - Monika Niedek!
Monika: Od kiedy pamiętam, moim marzeniem było wziąć udział w tym programie. Mam nadzieję, że ta przygoda trochę potrwa i nie odpadnę w pierwszym czy drugim tańcu. Kocham tańczyć, więc starała się będę bardzo.
Na partnera Monika trafiła bardzo dobrze, tancerz włosko niemiecki - Stefano Terrazino! 
Stefano: Monika jest bardzo fajna. Jest zgrabna, uśmiechnięta, bardzo ładna. I umie tańczyć, to jest dobre. Czuję, że będzie z niej świetna tancerka.
Agnieszka Maksyjan: Monika, życzę Ci powodzenia! Wiem, że bardzo chciałaś tańczyć, a więc wykorzystaj to jak najlepiej. Trzymam kciuki! 

    Rumbę zatańczy para numer 14!
Monika Niedek i Stefano Terrazzino
Muzyka: "Skyfall"

Filip: Piękna muzyka i ekspresyjny taniec! Jak tam Moniko?
Monika: Jeszcze czuję emocje rumby.
Filip: Widać było to zaangażowanie Twoje w taniec. Iwona, bardzo proszę.

Iwona: Moniko, wreszcie ktoś zatańczył  rumbę tak jak chciałam. Brawo! Po pierwsze, przepiękny ruch ciała tutaj widziałam, akcentowanie muzyki. Przepięknie pracowały Twoje biodra, wręcz perfekcyjnie! Mały błąd, za który odejmę punkt, to brak równowagi pod koniec tańca, tak wczułaś się w muzykę i w taniec, że przez chwilę bałam się czy się nie przewrócisz. I tak na koniec, to najpiękniejsza rumba dzisiejszego wieczoru!
 Filip: Kasiu?
Katarzyna: Moniko, Stefano, rozwaliliście parkiet na koniec. To była taka bomba! Jak powiedział Filip, ekspresja! Romantyzm, miłość, seks... O jejku, co ja mówię, ha ha! Moniczka, no pięknie, naprawdę. Wierzę, że jak Ty się nam tu roztańczysz... Dla mnie ta rumba był dziś najlepsza, może i nawet za sprawą muzyki trochę. Brawo! 

Monika: Dziękuję bardzo!
Stefano: Grazie.
Filip: Dziękuję Wam i ja. Biegnijcie do Nataszy. Ciao!

- - -

Natasza: Monika, powiedz, to Twój debiut taneczny na pewno. Jak się czułaś na parkiecie?
Monika: Oj, czułam się fantastycznie! Cieszę się, że to właśnie rumbą mogłam zacząć swój udział w programie. Rumba jest piękna, a jeszcze ta muzyka.
Natasza: Stefano, jak powiedziałeś, że Monika umie tańczyć. A po dzisiejszej rumbie dalej podtrzymujesz swoje zdanie?
Stefano: Tak, oczywiście. Monika była super dzisiaj. Jestem dumny z jej taniec.
Natasza: Wszyscy jesteśmy dumni! A teraz pora na oceny jury, popatrzmy.
 
 Iwona Pavlović: 8!
Tomasz Ciachorowski: 9!
Katarzyna Pakosińska: 10!
Agustin Egurrola: 7!

Suma punktów: 34 punkty!
   
Monika:Aaaaa! Dziękuję bardzo! Dziękuję!
Stefano: Mówiłem Ci, że będzie dobrze! Czternaście, głosujcie!
Natasza: Kochani, mocno Wam gratuluję i dziękuję serdecznie.

- - -

Natasza: Monika i Stefano pięknie zakończyli dzisiejszy program. Popatrzmy więc jak nasze pary oceniało dziś jury. Tabela ocen.

   
Natasza: Piękna tabelka! Najlepiej dzisiaj zostali ocenieni Monika i Adrian z 38 punktami. Na miejscu drugim są Ola z Przemkiem, a na miejscu trzecim Monika i Stefano. Najsłabiej dzisiaj tak zostali ocenieni Bożena i Rafał i to oni najbardziej czekają na Wasze głosy. A już po przerwie wspólny swing panów i oczywiście poznamy wynik państwa głosowania.

- - [ R E K L A M A ] - -

Filip: Już za chwilę się dowiemy, którą z par pożegnamy.
Natasza: Nasze głosowanie zostało w międzyczasie zakończone. Wszystkie głosy są podliczone.
Filip: Wiemy, która z par zatańczyła po raz ostatni dziś. A na tę ważną wiadomość czekają.
Natasza: Monika i Stefano, Ania i Czarek, Jola i Łukasz, Monika i Adrian, Ewa i Piotr, Ola i Przemek oraz Bożena i Rafał!

Natasza: Po zsumowaniu ocen jury i głosów widzów, zwycięzcami dzisiejszego odcinka zostają:
MONIKA I ADRIAN!
Filip: Srebrny medal dzisiejszego odcinka zdobywają:
ANIA I CEZARY!
Natasza: Brązowy medal i ostatnie miejsce na podium, wytańczyli sobie:
MONIKA I STEFANO!
Filip: Dzięki Waszym głosom, w kolejnym odcinku zobaczymy też:
Jolę i Łukasza!
Natasza: A na ostatnim niezagrożoym miejscu znaleźli się:
Ewa z Piotrem!

Natasza: Dziś w konkursie brały udział panie. Jedna z nich niestety za chwilę opadnie. Na parkiecie zostały dwie ostatnie pary:

Ola i Przemek     oraz     Bożena i Rafał

Natasza: Filip, niestety Ty to musisz powiedzieć. Kto dziś odpada?
Filip: Nie jest to łatwy moment. Ale takie są zasady programu. Niestety ostatni raz zatańczyli dzisiaj, co oznacza, że odpadają: Bożena i Rafał!
 

Natasza: Bożeno, Rafale, no niestety się nie udało. 
Filip: Co chcecie powiedzieć na pożegnanie?
Bożena: Ja powiem tyle. Byłam, spróbowałam i jestem z siebie dumna. Nie ważne, że odpadłam, dla mnie to ogromny sukces i szczęście. Rafałku, Tobie przede wszystim dziękuję.
Rafał: Ja Ci również Bożenko bardzo dziękuję, byłaś bardzo dzielna. Szkoda,że pierwsi odpadamy, ale trudno. Dziekuję!

Natasza: Z Bożeną i Rafałem spotkamy się dopiero w finale.
Filip: A już za tydzień nasze gwiazdy w komplecie. 12 par zobaczymy na parkiecie.
Natasza: A zatańczą dla nas tango i jive'a.
Filip: Nie możecie tego przegapić.
Natasza: Głosujcie na swoich faworytów i bądźcie z nami za tydzień.
Filip: Dobranoc!
Natasza: Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz